Dla pacjenta

Skargi

Skargi
Pacjent, którego prawa zostały naruszone w trakcie korzystania ze świadczeń medycznych w przedsiębiorstwie podmiotu leczniczego ma prawo do złożenia ustnej lub pisemnej skargi do Ordynatora lub Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta, jak również do przesłania skargi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:

Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta: bartosz.rajski@scanmed.pl

Rzecznik Praw Pacjenta
Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta:

800 – 190 – 590
(z tel. stacjonarnych i komórkowych)
czynna pn. – pt. w godz. 9.00 – 21.00

Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
adres e-mail : sekretariat@bpp.gov.pl

Skargi i wnioski mogą być zgłaszane do Działu Skarg i Wniosków SOW NFZ:

- bezpośrednio w siedzibie na ul. Kossutha 13  w Katowicach od poniedziałku  do piątku – w godzinach od 8.00 do 16.00;

- drogą elektroniczną za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej w ramach Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP);

- pisemnie na adres:
Śląski OW NFZ
ul. Kossutha 13
40–844 Katowice

Szczegółowe informacje w zakresie sposobu składania skarg i wniosków oraz informacje o systemie ubezpieczeń zdrowotnych można uzyskać pod numerem telefonu (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.30)  -  32  / 735 05 45

Polska Grupa Medyczna wchodząca w skład Grupy Scanmed- jeden z największych dostawców usług medycznych w Polsce, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób na stanowisko:

Miejsce pracy: Blachownia

Kliknj TUTAJ aby uzyskać więcej informacji.

×